سوالات متداول

از آنجایی که پایه اصلی نود درصد کرم های گیاهی از روغن های اصل گیاهی مثل روغن شیرین بیان،روغن آرگان،روغن درخت چای و… درست شده است و همچنین به خاطر ویژگی های مختلف پوستی در کنار کرم ها حتما حتما یک صابون سنتی مخصوص  پوست خودتان را طبق لیست زیر تهیه کنید:

پوست خشک بدون جوش : صابون آلوئه ورا برپایه ی سفیدآب
پوست خشک مستعد جوش : صابون جلبک دریایی
پوست چرب بدون جوش : صابون زردچوبه
پوست چرب مستعد جوش : صابون لیمو (شرکتی یا سنتی)
پوست معمولی : صابون سفیدآب مغز بادام

اگر نیاز به مشاوره دارید میتوانید از طریق چت و گفتگوی آنلاین پایین سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و پاسخ های خود را دریافت کنید.

مشاورین ما از ساعت 2 ب.ظ – 8 شب ، پاسخگوی شما عزیزان هستند.

تمامی محصولاتی که در سایت قرار داده شده است به خاطر پرفروش بودن آن همیشه موجود هستند اما اگر بنا به دلایلی موجود نباشند ما در سایت اعلام خواهیم کرد و در خود کالا آن را درج خواهیم کرد.

مجموعه عطارباشی بالای 50 قلم محصول دارد ، محصولاتی که در سایت قرار دارند تماما گیاهی و تولید خود مجموعه هستند، اما برخی از محصولات برای تکمیل سبد محصولات از برند های معتبر خارجی استفاده شده است.

بله، برای خرید از فروشگاه حتما باید ثبت نام کنید و یک ثبت نام ساده را انجام دهید تا پنل کاربری خودتان را داشته باشید، می توانید از طریق سربرگ بالا اقدام به ثبت نام و عضویت در سایت مجموعه ما کنید.

بله، می توانید تمامی سفارشات خود را از طریق سایت و در تمامی ساعات شبانه روز ثبت کنید.

در صورت داشتن رمز دوم اینترنتی و کد یکبار مصرف می توانید سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت و پرداخت کنید.

برای دسترسی به تمامی محصولات میتوانید از طریق دسته بندی بالای سایت (در نسخه دسکتاب) و منو همبرگری بالا گوشه ی سایت (در نسخه موبایل) اقدام کنید.

درصورتی که محصول شما از بسته بندی ریخته و یا شکسته شده باشد محصول شما پس گرفته خواهد شد در غیر این صورت مرجوعی نخواهد داشت.