جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

علت ریزش مو ی خانوادگی چیست؟

در این نوشته شما می خوانید

دلیل اینکه به طور خانوادگی ریزش مو گرفته اید به این معنی است که شما در حال استفاده از شوینده ای هستید که با شما ناسازگاری دارد، ممکن است شوینده حاوی سولفات باشد.

عوامل موثر بر ریزش مو ی خانوادگی:

  • تغذیه
  • کم خونی
  • شوینده

کم خونی باعث می شود گردش خون به درستی انجام نشود و خون کامل به تمام بدن نرسد، در نتیجه باعث می شود ریزش مو شدید و شدیدتر بشود.

برای بند آوردن ریزش مویی که در اثر شوینده ها است، قطعا برای شما پک کندش لازم است، پیشنهاد ما این است که در دوره اول،خانوادگی از شامپو کندش استفاده کنید تا ریزش موی شما به مرور کنترل شود و از یک جایی به بعد ریزش موی شما کاملا متوقف می شود.

تداوم شامپو کندش و روغن رویاننده باعث می شود که به مرور، هم مو ها تقویت شود هم زخامت موها افزایش پیدا کند و هم رویش حاصل شود! تنها لازمه کار این است که در طول استفاده از شامپو سبغ اکسیر کندش دار، به هیچ عنوان از شامپوی دیگری استفاده نشود حتی برای یک بار!

از جایی که ریزش مو ی شما کنترل و متوقف شد، برای رویش مجدد مو، آن قسمت هایی که میخواهید مو رویش کند از روغن رویاننده استفاده کنید.این کار را یک ساعت قبل از حمام انجام دهید و در حمام موهای خود را با شامپو کندش شست و شو دهید، خواهید دید که رویش هم برای شما حاصل می شود!

برای رفع سفیدی مو  مجموعه ما در کنار شامپو کندش شامپو اکسیر سیاهدانه-هلیله دارد که باید به مرور زمان و در طی چند ماه مصرف شود تا سفیدی مو کاملا متوقف شود و ایجاد رنگ ریزه در موی سر بکند. به دلیل وجود روغن هلیله، روغن سیاهدانه و پوست گردویی که وجود دارد، دستور رنگ ریزه به پیاز مو صادر میشود و  مو مجددا از پیاز  به رنگ مشکی رویش میکند.

5/5 - (1 امتیاز)
آیا این مقاله برای شما مفید بوده؟
سوالات و نظرات خود را میتوانید در این قسمت درج کنید

2 دیدگاه در “علت ریزش مو ی خانوادگی چیست؟

  1. زهراحسینی گفت:

    رفع ريزش مووسفیدی

    1. محمد گفت:

      نمیدونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.